Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
1. під час роботи над проектом доцільно використовувати вхідне, поточне та підсумкове оцінювання;
2. за допомогою формуючого оцінювання можна виявити навчальні потреби учнів, відслідкувати їх прогрес навчання,перевірити розуміння учнями особливостей власного мислення та спонукання їх до самопізнання.
1. під час роботи над проектом доцільно використовувати вхідне, поточне та підсумкове оцінювання;
2. за допомогою формуючого оцінювання можна виявити навчальні потреби учнів, відслідкувати їх прогрес навчання,перевірити розуміння учнями особливостей власного мислення та спонукання їх до самопізнання.
Я підтримую Вашу думку, що вхідне, поточне та підсумкове оцінювання доцільне в процесі роботи учнів над пректом.
ОтветитьУдалить